Oficjalnym językiem firmy jest angielski. Bardziej szczegółowy opis działalności firmy znajdziesz w anglojęzycznej wersji strony. Informacje przetłumaczone na inne języki mają jedynie cel informacyjny, lecz nie są usankcjonowane prawnie, a firma nie odpowiada za dokładność informacji w innych językach.
Liteforex (Europe) LTD szanuje prawo klientów do prywatności. Cenimy sobie naszą współpracę ciesząc się lojalnością oraz poszanowaniem każdego klienta indywidualnego zapewniając mu bezpieczeństwo. Ta informacja dotyczy klientów wcześniejszych, jak i nowych. Uprzejmie prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
1. Postanowienia ogólne
1.1 Obecna Polityka Prywatności jest integralną częścią dokumentów publicznych, na podstawie których firma Liteforex (Europe) LTD jest oficjalnie reprezentowana przez Partnerów (zwanych firmą), oferując usługi (także natury finansowej oraz informacyjnej, itd) klientom.
1.2. Wybierając usługi Spółki, Klient w pełni zgadza się ze wszystkimi warunkami dokumentów publicznych. To samo dotyczy interakcji pomiędzy Klientem a Spółką, podczas których przeprowadzane są operacje handlowe i inwestycyjne, wykorzystywane są różne materiały informacyjne, dokonywane są płatności i przelewy, itp. W przypadku, gdy Klient nie zgadza się z jakimkolwiek warunkiem pakietu dokumentów publicznych, powinien zaprzestać wszelkich interakcji ze Spółką. W przypadku, gdy Klient uzna warunki niniejszej Polityki Prywatności za niedopuszczalne z jakiegokolwiek powodu, powinien zaprzestać wszelkich interakcji ze Spółką, także zaprzestać przeprowadzania wszelkich operacji finansowych dokonywanych za pośrednictwem Spółki.
1.3. Jednym z najważniejszych priorytetów Spółki jest relacja między Spółką a jej Klientami. Spółka zachowuje lojalność i szacunek wobec każdego Klienta, zapewniając każdemu Klientowi doskonałe bezpieczeństwo i poufność.
1.4. W niniejszej Polityce Prywatności zastosowano następujące podstawowe określenia i definicje:
1.4.1 Prywatność (poufne informacje) to prawne prawo osoby lub jednostki prawnej do nieujawniania prywatnych lub osobistych informacji (danych) lub informacji, które są tajne pod względem handlowym. W relacji między Spółką a Klientem prywatność oznacza zobowiązanie Spółki do ochrony i zapewnienia nieujawniania informacji Klienta uzyskanych przez Spółkę podczas świadczenia usług Klientowi.
1.4.2 Dane osobowe (prywatne) Klienta - informacje, które charakteryzują, identyfikują lub weryfikują Klienta lub ujawniają pewne szczegóły jego/jej osobowości, warunków finansowych i preferencji. Bardziej szczegółowa definicja tego terminu znajduje się w tekście niniejszej Polityki Prywatności.
2. PRYWATNE INFORMACJE
2.1. Gdy Klient składa wniosek o konto rzeczywiste lub demo albo utrzymuje je w Spółce, Spółka zbiera informacje osobiste o Kliencie w celach biznesowych, takich jak ocena potrzeb finansowych Klienta, realizacja zleceń i transakcji Klienta, informowanie Klienta o produktach i usługach, które mogą go/ją zainteresować, oraz w celu świadczenia Klientowi skutecznych i wysokiej jakości usług. Takie informacje mogą być następujących rodzajów:
2.1.1. Informacje rejestracyjne – informacje dostarczone przez Klienta za pomocą formularza wpisowego i innych dokumentów (włączając dokumenty elektroniczne). W skład tych informacji wchodzą: imię, nazwisko, nazwisko rodowe, informacje kontaktowe (adres pocztowy, numer telefonu, e-mail, etc.), data urodzenia, zawód, aktywa i dochody.
2.1.2. Informacje transakcyjne – informacje dotyczące transakcji zachodzących między Klientem a Spółką lub między Klientem a partnerami Spółki, a także informacje dotyczące komunikacji (jednostronnej lub obustronnej) między Klientem a Spółką. Przykłady zawierają salda rachunku Klienta, czynności handlowe (inwestycyjne), pytania Klienta oraz odpowiedzi udzielane przez Spółkę, włączając w to treść maili lub logi używanych systemów komunikacyjnych. W niniejszej Polityce Prywatności, termin "Partnerzy Spółki" odnosi się do organizacji będących własnością Spółki lub prowadzonych przez Spółkę, a także organizacje, które są właścicielami części Spółki.
2.1.3. Informacje weryfikacyjne - informacje niezbędne do weryfikacji tożsamości Klienta, takie jak paszport lub prawo jazdy (lub statut spółki, jeśli Klient jest jednostką prawną). Przykłady obejmują również informacje otrzymane przez Spółkę z rejestrów publicznych, takich jak biura pożyczkowe, agencje informacyjne i biura adresowe lub od innych podmiotów niezwiązanych ze Spółką. Polityka Przeciwdziałania Praniu Pieniędzy wymaga, aby Spółka zbierała informacje i podejmowała niezbędne działania w celu zapobiegania przekształcaniu i legalizacji (praniu) pieniędzy uzyskanych z nielegalnej działalności. W niektórych przypadkach Spółka ma prawo zażądać dokumentu ujawniającego źródła dochodu.
2.1.4. Informacje o subskrypcjach – informacje takie jak sygnały, alerty, kategorie wiadomości i ceny subskrypcji.
2.2. Firma nie zbiera ani nie przechowuje w bazie danych dotyczących kart kredytowych/debetowych.
2.3. Powyższa lista nie zawiera wszystkiego. Firma zastrzega sobie prawo do żądania innych informacji od Klienta w przypadku, gdy jest to konieczne w związku z zastosowaniem się do przepisów obowiązującego prawa.
3. O „plikach cookie"
3.1. "Ciasteczka" są niewielkimi plikami zawierającymi informacje, które serwer (strona) używa do namierzania odwiedzających. Spółka może zamieścić te pliki w komputerach Klientów i mieć do nich dostęp w celu oceny, które reklamy i promocje przyciągną uwagę użytkowników strony Spółki. Spółka (oraz którekolwiek z oddziałów wchodzących w skład Spółki) mogą używać "ciasteczek" w celu oszacowania zainteresowania Klienta produktami i usługami oraz w celu namierzenia czynności dokonywanych przez Klienta na serwerze strony. Informacje zyskane przez Spółkę i dzielone z jej partnerami są anonimowe i uniemożliwiają identyfikację.
4. Technologie bezpieczeństwa
4.1. Spółka korzysta z technologii szyfrowania Secure Socket Layer (SSL) w celu ochrony niektórych informacji przesyłanych przez swoich Klientów. Technologia ta chroni Klienta przed przechwyceniem jego informacji przez kogokolwiek innego niż Spółka podczas ich przesyłania. Spółka dokłada wszelkich starań, aby zapewnić bezpieczeństwo swoich serwerów internetowych (stron) i zgodność ze standardami branżowymi. Korzysta również z innych zabezpieczeń, takich jak zapory sieciowe, systemy uwierzytelniania (np. hasła i numery identyfikacyjne) oraz mechanizmy kontroli dostępu w celu kontrolowania nieautoryzowanego dostępu do systemów i danych.
4.2. Spółka zastrzega sobie prawo do wyboru technologii i metod ochrony danych według własnego uznania oraz do współpracy w tym zakresie z kontrahentami, którzy wydają się Spółce wiarygodni.
4.3. Zgodnie z przepisami Organizacji Emitujących Karty Kredytowe, dane karty klienta są chronione przy użyciu kodowania Transport Layer — TLS 1.2 oraz aplikacji z algorytmem AES i długością klucza 256 bitów.
5. DZIELENIE SIĘ INFORMACJAMI Z PARTNERAMI SPÓŁKI
5.1. Spółka może dzielić prywatne dane Klientów opisane w punktach powyżej z partnerami w celach biznesowych, takich jak obsługa rachunków Klienta oraz informowanie go o nowych produktach i usługach zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
5.2. Partnerzy mają dostęp do prywatnych informacji Klienta na wniosek Spółki i za obowiązkowym zatwierdzeniem Klienta indywidualnego. Każdorazowy dostęp partnera do osobistych informacji Klienta jest zapisywany pod postacią logów, które są udostępniane Klientowi do wglądu. Logi te zawierają: czas, nazwę partnera oraz rodzaj szukanych informacji.
6. Udostępnianie informacji stronom trzecim
6.1. Spółka nie ujawnia danych osobistych Klienta osobom trzecim, wyłączając sytuacje opisane w niniejszej Polityce Prywatności. Ujawnienie danych osobom trzecim może dotyczyć dzielenia się informacjami z Niestowarzyszonymi partnerami Spółki zajmującymi się wsparciem technicznym rachunków Klienta oraz realizowaniem transferów Klienta ze Spółką, włączając w to partnerów, którzy zapewniają Spółce profesjonalną, prawną lub księgową konsultację. Niestowarzyszeni partnerzy, którzy asystują Spółce podczas zapewniania usług Klientom są zobowiązywani do poufności informacji do otrzymywanego stopnia oraz do użytkowania owych informacji tylko w przypadku zapewniania wymagających tego usług oraz tylko w celach podyktowanych przez Spółkę.
6.2. Spółka może również ujawnić dane osobowe Klienta osobom trzecim w celu wypełnienia instrukcji Klienta lub zgodnie z wyraźną zgodą Klienta. Spółka informuje również swoich Klientów, że nigdy nie sprzeda, nie odda do tymczasowej dyspozycji za wynagrodzeniem, nie rozdystrybuuje ani nie upowszechnia Danych osobowych Klienta w żadnych okolicznościach.
7. Ujawnianie informacji regulacyjnych
7.1. W ograniczonych okolicznościach Spółka może ujawnić dane osobowe Klienta stronom trzecim zgodnie z zezwoleniem lub w celu przestrzegania obowiązujących przepisów prawa i regulacji. Spółka może ujawnić dane osobowe w celu współpracy z organami regulacyjnymi i organami ścigania w celu przestrzegania wezwań sądowych lub innych oficjalnych żądań oraz w zakresie niezbędnym do ochrony praw lub własności Spółki.
7.2. Z wyjątkiem sytuacji opisanych w niniejszej Polityce Prywatności, Spółka nie użyje prywatnych danych Klienta w jakimkolwiek innym celu, o ile Spółka nie udzieli informacji w jaki sposób informacje zostaną wykorzystane w chwili ujawnienia ich przez Klienta lub w przypadku, gdy Klient wyrazi zgodę.
Spółka ma prawo do używania prywatnych danych Klienta w innych przypadkach niż te opisane w niniejszej Polityce Prywatności, jeśli to wyraźnie określone w momencie ujawniania informacji lub gdy Klient udziela Spółce wyraźnej zgody.
8. Odmowa udzielenia informacji
8.1. Klient może odmówić podania jakichkolwiek danych osobowych, o które może poprosić Spółka. Jednakże, niespełnienie tego warunku może spowodować, że Spółka nie będzie mogła otworzyć lub utrzymać konta lub świadczyć innych usług Klientowi.
Chociaż Spółka dokłada wszelkich starań, aby zapewnić, że usługi świadczone jej Klientom są oparte na dokładnych, kompletnych i aktualnych informacjach o nich, Klient może znacznie pomóc w tym zakresie, niezwłocznie powiadamiając Spółkę o zmianach w jego/jej danych osobowych.
8.2. Jeśli Klient nie życzy sobie, aby jego prywatne dane zostały ujawnione osobom trzecim w taki sposób, w jaki zostało to określone w niniejszej Polityce Prywatności, powinien skontaktować się ze Spółką za pomocą określonej formy kontaktu.
9. Poprawki
9.1. Spółka zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian do niniejszej Polityki Prywatności. W szczególności może to mieć miejsce w przypadkach nieopisanych bezpośrednio lub pośrednio w bieżącym wydaniu Polityki Prywatności lub jeśli zostanie uchwalona zasada lub prawo, które wymagają takiej zmiany lub uzupełnienia.
9.2. Procedura dotycząca poprawek:
9.2.1 W przypadku pojawienia się zmian lub dodatków, Spółka poinformuje Klientów o takowym zajściu poprzez umieszczenie informacji na oficjalnej stronie internetowej Spółki oraz wysyłając odpowiednią wiadomość poprzez wewnętrzny system mailowy.
9.2.2 Zamieszczenie informacji na stronie Spółki oraz nadesłanie wiadomości za pośrednictwem wewnętrznego systemu mailowego jest uznawane za odpowiednią Politykę Prywatności Klienta w kwestii poprawek, niezależnie od tego czy Klient przeczyta i uzna nadesłaną informację na temat poprawki, czy ją zignoruje.
9.2.3 Dokument, na który zostały naniesione poprawki, staje się aktualny po 5 (pięciu) pełnych dniach astronomicznych (120 godzin) od momentu publikacji informacji na stronie Spółki. Przed upływem tego czasu zawiadomienie ma jedynie charakter informacyjny.
9.2.4 Poprawiony dokument odnosi się do wszelkich zarejestrowanych kont natychmiast po jego publikacji (niezależnie of innych kont zarejestrowanych wcześniej, które właściciel może posiadać). Poprawiony dokument odnosi się do kont handlowych, które były zarejestrowane przed datą wejścia dokumentu w życie.
9.2.5 W przypadku wprowadzenia przepisu prawa, który wymaga odpowiedniej zmiany i/lub uzupełnienia niniejszej Polityki Prywatności, przepis prawa będzie stosowany natychmiast po dacie wejścia w życie odpowiedniego aktu ustawowego, niezależnie od tego, czy wymagana zmiana zostanie wprowadzona, czy nie. Przepisy niniejszej Polityki Prywatności, które są sprzeczne z nowo wprowadzonym przepisem lub prawem, stają się nieważne po wejściu w życie odpowiednich zmian w wyżej wymienionym dokumencie.
10. ZGODA KLIENTA
10.1. Jako Klient Spółki korzystający z jej usług (włączając w to brokera oraz usługi informacyjne), użytkujący jej oprogramowania i/lub sprzętu komputerowego zezwalającego na prowadzenie działalności zawodowej na rynkach finansowych, zgadzam się z Polityką Prywatności opisaną w niniejszej Polityce Prywatności.
10.2. Zgadzam się na wszystkie warunki (paragrafy, klauzule) publicznych dokumentów Spółki dotyczących korzystania z usług Spółki oraz w trybie natychmiastowym zaprzestanę korzystać z usług Spółki w przypadku braku porozumienia.
11. Dane kontaktowe
Jeśli chcesz się z nami skontaktować w przypadku pytań lub komentarzy dotyczących naszej Polityki Prywatności, skorzystaj z poniższych informacji:
Inspektor ochrony danych
Liteforex (Europe) LTD
1 Vasileos Georgiou A Street, Monastiraki Center, Office 1, Potamos Germasogeias,
4040, Limassol,
Cyprus
Tel.: +35725750555
Fax: +35725722377