Szanowni klienci,

Ostatnio pojawiło się więcej oszustw związanych z nielegalnym wykorzystaniem znaku towarowego LiteForex do tworzenia fałszywych grup i czatów w sieciach społecznościowych lub komunikatorach oraz fałszywych witryn.

Proszę zwrócić uwagę, że oszuści często używają nazw dużych, znanych firm do swoich schematów spamowych.

Zachowaj ostrożność i uważaj na cyberprzestępców! Zwróć uwagę na to, kto wysłał ci wiadomość i jaka nazwa domeny jest używana w linkach.

Poinformowano nas również o przpadkach, kiedy klienci przelewają środki hakerom na podstawie danych, otrzymanych na portalach społecznościowych. Zwróćcie uwagę, że uzupełnienie konta realizowane jest WYŁĄCZNIE w Gabinecie Klienta LiteForex https://my.liteforex.eu/ na podane tam dane. Pracownicy firmy nigdy nie proszą o podanie hasła czy innych, poufnych, danych płatniczych klientów i nie podają danych kont czy portfeli w celu uzupełnienia konta handlowego na czatach, portalach społecznościowych czy gdziekolwiek indziej.

Jak możesz się upewnić, że jesteś na oficjalnej stronie internetowej

Nigdy nie loguj się na platformie LiteForexu zanim nie upewnisz się, że znajdujesz się na naszej oficjalnej domenie.

Oto lista oficjalnych domen, na których LiteForex świadczy usługi klientom polskojęzycznym:

Oficjalna strona:

https://www.liteforex.eu/ — to główna strona Liteforexu (Europe) LTD dla klientów z Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EEA);

https://www.liteforex.pl/ to polskojęzyczna wersja strony internetowej.

Handel i profil Klienta:

https://my.liteforex.eu/ — to główna domena platformy Liteforexu (Europe) LTD dla wszystkich klientów z Europejskiego Obszaru Gspodarczego (EEA);

https://my.liteforex.eu/pl/ to polskojęzyczna wersja platformy Liteforexu (Europe) LTD.

Inne domeny mogą należeć do oszustów, sprawdź je więc przed zalogowaniem się.

Skąd będziesz wiedział, że rozmawiasz z oficjalnym działem obsługi klienta lub przedstawicielem LiteForexu

Nigdy nie kontaktujemy się z klientami jako pierwsi za pośrednictwem sieci społecznościowych i komunikatorów.

Nigdy nie żądamy haseł ani innych bezpiecznych danych dotyczących płatności, które dają dostęp do twoich kont lub pieniędzy.

Nigdy nie żądamy, aby klienci instalowali oprogramowanie zdalnego dostępu takie jak TeamViewer czy Microsoft Desktop.

Oficjalny zespół obsługi klienta kontaktuje się z tobą wyłącznie przy użyciu poczty mailowej lub dzwoniąc na numer podany w twoim Profilu Klienta, oraz za pośrednictwem wewnętrznego kanału komunikacji Obsługi Klienta na platformie internetowej. Jest to zawsze pierwszy kanał widniejący na liście czatów.

LiteForex: Weryfikuj informacje i uważaj na oszustów! | LiteForex

Nasze oficjalne dane kontaktowe znajdują się w dziale Kontakty na stronie "Wsparcie" w witrynie www.liteforex.eu.

Firma kontaktuje się z klientami tylko i wyłącznie na ich życzenie. Dział obsługi klienta może jednak skontaktować się z tobą telefonicznie, aby zweryfikować twój numer telefonu lub nową metodę płatności.

W razie jakichkolwiek wątpliwości, skorzystaj z naszego Czatu na Żywo i upewnij się, że rozmawiasz z naszym oficjalnym przedstawicielem.

Prosimy o przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i nieprzesyłanie danych osobowych osobom trzecim oraz oszustom.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o bezpieczeństwie na rynku Forex i o tym, jak chronić swoje konto handlowe przed oszustami, kliknij tutaj.

Z poważaniem,

Zespół LiteForex

Weryfikuj informacje i uważaj na oszustów!
Śledź nas w sieciach społecznościowych!
Live Chat