Polityka przeciwko praniu pieniędzy

Pranie pieniędzy to ustawa przeciwko praniu pieniędzy, czyli czerpania zysków w sposób nielegalny tak, aby nie można było znaleźć źródła. Krajowe oraz międzynarodowe ustawy dotyczące działalności firmy, której klienci mogą wpłacać i wypłacać środki z kont, gwarantują, że LiteForex, jego pracownicy oraz współpracownicy działają zgodnie z prawem.

Procedury przeciwko praniu pieniędzy firmy LiteForex

Wprowadzone procedury

Zadaniem polityki przeciwko praniu pieniędzy, której przestrzega LiteForex jest gwarantowanie, że klienci zaangażowani w pewną, określoną działalność mogą oczekiwać pewnego standardu. LiteForex działa przeciwko praniu pieniędzy oraz terrorystom finansowym na świecie. W związku z tym firma LiteForex wprowadziła nowoczesny system elektroniczny. Dokumentuje on oraz weryfikuje działalność klienta, a także przeprowadzonych przez niego operacji.

LiteForex śledzi podejrzaną działalność handlową oraz przekazuje informacje dotyczace nielegalnej działalności odpowiednim organom. Informacje przekazywane są w sposób bepieczny, a osoby przekazujące takie informacje są prawnie chronione.

Aby ograniczyć ryzyko związane z praniem pieniędzy, LiteForex nie akceptuje depozytów gotówkowych. LiteForex zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia środków w każdej chwili, jeśli podejrzewa, że transakcja jest nielegalna lub związana z działalnością przestępczą. LiteForex nie może informować klientów o tym, że zostali zgłoszeni jako osoby podejrzane.

Identyfikacja

Aby spełnić wymagania przepisów dotyczących przeciwdziałania praniu pieniędzy (AML), spółka LiteForex Europe Limited wymaga od klientów dostarczenia dwóch oddzielnych dokumentów potwierdzających tożsamość. Pierwszy dokument musi być ważnym państwowym dokumentem identyfikacyjnym ze zdjęciem klienta, takim jak paszport lub krajowy dokument tożsamości z terminem ważności upływającym nie wcześniej, niż za trzy miesiące. Dokument musi wyraźnie prezentować numer paszportu (lub dowodu tożsamości), pełne imię i nazwisko, datę urodzenia, narodowość, datę wydania i datę ważności, fotografię oraz podpis, jeśli jest dostępny.

Drugi dokument musi potwierdzać adres zamieszkania i zawierać pełne imię i nazwisko klienta oraz jego aktualny adres. Do akceptowalnych przykładów należą rachunek za media, wyciąg bankowy, dokument podatkowy lub państwowy certyfikat rejestracji miejsca zamieszkania. Dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż sześć miesięcy przed datą dostarczenia.

Oba dokumenty muszą zostać przesłane poprzez elektroniczny system weryfikacji firmy Sumsub, który zapewnia bezpieczne i skuteczne przetwarzanie.

Klienci są zobowiązani do monitorowania aktualności swoich danych identyfikacyjnych i niezwłocznego informowania LiteForex Europe Limited o wszelkich zmianach. Zwracamy uwagę, że spółka może zażądać dodatkowych informacji, jeśli uzna to za konieczne.

Polityka dotycząca wypłat – Depozyty i Wypłaty

Liteforex (Europe) LTD wymaga, aby wszystkie depozyty pochodziły od klienta, którego nazwisko znajduje się w bazie danych klientów firmy. Płatności dokonywane z kont osób trzecich nie są akceptowane.

Aby przelać środki z konta handlowego do jednego z tych systemów, odpowiednie zlecenie musi zostać wysłane przez Gabinet Klienta. Środki zostaną wpłacone do portfela w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli środki zostały utracone w wyniku transakcji, nie mogą zostać zwrócone przy użyciu funkcji chargeback. Zanim zaczniesz handlować, zapoznaj się z ostrzeżeniem o ryzyku: https://www.liteforex.pl/riskdisclosure/.

Środki mogą zostać wypłacone tylko na to samo konto oraz w ten sam sposób, w jaki zostały zdeponowane. Nazwisko odbiorcy musi być nazwiskiem klienta znajdującego się w bazie danych firmy. Jeśli środki zdeponowano za pomocą przelewu bankowego, mogą zostać wypłacone jedynie poprzez przelew bankowy i przelane do tego samego banku oraz na to samo konto, z którego pochodzą. Jeśli środki zdeponowano przy użyciu elektronicznego przelewu, mogą zostać wypłacone tylko przez przelew elektroniczny, przez ten sam system oraz zostać przelane na to samo konto, z którego pochodzą.

Pamiętaj, że zwroty środków (chargeback) do dowolnego systemu płatności i kart bankowych są zabronione.

Firma akceptuje depozyty w następujących walutach: EUR, USD, GBP, RUB, JPY, CHF, CAD, AUD, NZD oraz innych.

W razie pytań skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres:

Śledź nas w sieciach społecznościowych!
Live Chat