Uwaga:
Twój kraj to „Stany Zjednoczone"
Liteforex (Europe) LTD, firma regulowana przez CySEC z numerem licencji 093/08, nie świadczy usług brokerskich w twoim kraju.
Pozostając na stronie https://www.liteforex.pl, potwierdzasz, że dostęp do wszystkich programów i usług jest zapewniony wyłącznie w celach informacyjnych, bez oferty rejestracji.
Pozostań na stronie Liteforex (Europe) LTD Company
Pranie pieniędzy to ustawa przeciwko praniu pieniędzy, czyli czerpania zysków w sposób nielegalny tak, aby nie można było znaleźć źródła. Krajowe oraz międzynarodowe ustawy dotyczące działalności firmy, której klienci mogą wpłacać i wypłacać środki z kont, gwarantują, że LiteForex, jego pracownicy oraz współpracownicy działają zgodnie z prawem.
Zadaniem polityki przeciwko praniu pieniędzy, której przestrzega LiteForex jest gwarantowanie, że klienci zaangażowani w pewną, określoną działalność mogą oczekiwać pewnego standardu. LiteForex działa przeciwko praniu pieniędzy oraz terrorystom finansowym na świecie. W związku z tym firma LiteForex wprowadziła nowoczesny system elektroniczny. Dokumentuje on oraz weryfikuje działalność klienta, a także przeprowadzonych przez niego operacji.
LiteForex śledzi podejrzaną działalność handlową oraz przekazuje informacje dotyczace nielegalnej działalności odpowiednim organom. Informacje przekazywane są w sposób bepieczny, a osoby przekazujące takie informacje są prawnie chronione.
Aby ograniczyć ryzyko związane z praniem pieniędzy, LiteForex nie akceptuje depozytów gotówkowych. LiteForex zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia środków w każdej chwili, jeśli podejrzewa, że transakcja jest nielegalna lub związana z działalnością przestępczą. LiteForex nie może informować klientów o tym, że zostali zgłoszeni jako osoby podejrzane.
In order to comply with Anti-Money Laundering (AML) regulations, LiteForex Europe Limited requires clients to provide two separate documents for identity verification. The first document must be a valid government-issued identification document containing the client’s photograph, such as a passport or national ID card, issued within the last three months. The document must clearly display the passport (or ID) number, full name, date of birth, nationality, date of issue and expiry, photograph, and signature (if present).
The second document must serve as proof of address, showing the client’s full name and current residential address. Acceptable examples include a utility bill, bank statement, tax invoice, or government-issued residence certificate, dated no earlier than six months from the date of submission.
Both documents must be uploaded through the Company’s electronic verification system Sumsub, which ensures secure and efficient processing.
Clients are required to ensure that their identification information remains up to date and must notify LiteForex Europe Limited immediately of any changes. Please be advised that the Company may request additional information if deemed necessary.
Liteforex (Europe) LTD wymaga, aby wszystkie depozyty pochodziły od klienta, którego nazwisko znajduje się w bazie danych klientów firmy. Płatności dokonywane z kont osób trzecich nie są akceptowane.
Aby przelać środki z konta handlowego do jednego z tych systemów, odpowiednie zlecenie musi zostać wysłane przez Gabinet Klienta. Środki zostaną wpłacone do portfela w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli środki zostały utracone w wyniku transakcji, nie mogą zostać zwrócone przy użyciu funkcji chargeback. Zanim zaczniesz handlować, zapoznaj się z ostrzeżeniem o ryzyku: https://www.liteforex.pl/riskdisclosure/.
Środki mogą zostać wypłacone tylko na to samo konto oraz w ten sam sposób, w jaki zostały zdeponowane. Nazwisko odbiorcy musi być nazwiskiem klienta znajdującego się w bazie danych firmy. Jeśli środki zdeponowano za pomocą przelewu bankowego, mogą zostać wypłacone jedynie poprzez przelew bankowy i przelane do tego samego banku oraz na to samo konto, z którego pochodzą. Jeśli środki zdeponowano przy użyciu elektronicznego przelewu, mogą zostać wypłacone tylko przez przelew elektroniczny, przez ten sam system oraz zostać przelane na to samo konto, z którego pochodzą.
Pamiętaj, że zwroty środków (chargeback) do dowolnego systemu płatności i kart bankowych są zabronione.
Firma akceptuje depozyty w następujących walutach: EUR, USD, GBP, RUB, JPY, CHF, CAD, AUD, NZD oraz innych.
W razie pytań skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: